

У Києві відбулася конференція "Бізнес-лідерство в епоху змін", організована УАПП в рамках щорічного Дня прямого продажу. У заході взяли участь більше 300 осіб.
Малий бізнес перебуває у постійно мінливих умовах. Держава змінює "правила гри". Технології не стоять на місці. Економіка то розвивається, то перебуває в стагнації. Але, як показали дискусії учасників конференції "Бізнес-лідерство в епоху змін", підприємці навчилися цими змінами управляти.
Конференція була розділена на дві частини. У першій обговорювалася тема малого бізнесу в Україні та умов для його розвитку. Томаш Мурас, Голова Ради директорів УАПП, генеральний директор Amway Україна, представив результати міжнародного дослідження, яке було проведено за підтримки Amway, GFK та Технічного університету Мюнхена одночасно у 45 країнах світу, в тому числі в Україні. За словами Томаша Мураса, найбільш позитивно налаштована щодо теми підприємництва вікова група 35-39 років, а найбільше готові займатися бізнесом люди до 35 років. Також, як свідчать результати опитування, більшість українців ще не вміють шукати і завойовувати клієнтів, але освіта позитивно впливає на цей фактор.
Тему продовжила Оксана Кузяків, виконавчий директор ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій», яка розповіла про схоже дослідження програми ЛЕВ (2015). Воно показує, що підприємців хвилюють нестабільна політична ситуація, зниження попиту, високі податки, інфляція, війна та складне податкове адміністрування. Експерт переконана, що за умови зменшення адміністративного тягаря для бізнесу ділова активність у малому бізнесі може швидко пожвавитися.











